twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

ဤဘေလာက္သည္ကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္ေသာစာစုမ်ားႏွင္ ့ကြ်န္ေတာ္ခံစားခ်က္အေရးအသားေလးမ်ားစုစည္းထာျခင္းျဖစ္သည္။လာလည္သူ၊မလာတဲ ့သူွမွန္သမွ်ေအးခ်မ္းႀကပါေစ.......

Saturday, July 2, 2011

"ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မခိုးေတာ ့ပါဘူအေမ"


မီး၀င္း၀င္းေတာက္ေနတဲ ့အေမ ့မ်က္၀န္းေတြကိုကြ်န္ေတာ္ရင္မဆိုင္ပဲေခါင္းကိုငံု ့ထားေနမိတယ္
အေမ ့ရဲ ့တည္ျငိမ္တဲ ့စကားသံကကြ်န္ေတာ္ရဲ ့နားထဲကိုအတားအစည္းမရွိပဲ၀င္ေရာက္လာတယ္

"ကဲ..ေျပာစမ္းေနမင္း
ဒီမုန္ ့ေတြအမ်ားႀကီးနင္ဘယ္ကရလာတာလဲ"

........?

"ေျပာေလ..."
ေျပာေျပာဆိုဆိုအေမလက္ေတြကကြ်န္ေတာ္ရဲ ့ဗိုက္ေခါက္ကိုလိမ္ထားလိုက္သည္.နာက်ဥ္မႈကို
ဆက္လက္တင္းမခံနိင္ေတာ ့ပဲမ်က္ရည္းတစပ္စပ္က်ျပီ....
"ကြ်န္ေတာ္ ေဒၚပုမဆိုင္က  သူမသိေအာင္ယူလာခဲ ့တာပါ"

"ဟြန္း   ဒီလိုမသိေအာင္ယူလာတာ  ခိုးတာနဲ ့အတူတူပဲဆိုတာ မင္းမသိဘူလား "

"သိပါတယ္"
"ေအး  ဒါဆိုအခုပဲ  ေဒၚပုမကိုပိုက္ဆံသြားေပးျပီ  ျပန္ေတာင္ပန္လာခဲ ့"
ကြ်န္ေတာ္ဆံြ ့အသြားတယ္ျပန္ေတာင္ပန္ဖို ့အတြက္ကြ်န္ေတာ္မွာသတိၱမရွိပါဘူး....

"အေမ  ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မလုပ္ေတာ ့ပါဘူး  "
"သား ေဒၚပုမကိုမေတာင္းပန္ခ်င္ဘူး"
"ေအာ္....ခိုးတာက်ေတာ ့ မရွက္ဘူး ျပန္ေတာင္ပန္ရမွာေတာ ့ရွက္တယ္ေပါ ့"
"မရဘူး  အခုအ၀တ္လဲ  ငါကိုယ္တိုင္လိုက္ခဲ ့မယ္"
"သြား  အခုအ၀တ္လဲ"
အေမ ကအျပင္ကိုခ်က္ျခင္းထြက္ျပီးဆိုက္ကားတစီေခၚလာခဲ ့တယ္...ဒီလိုနဲ ့အေမႏွင္ ့ကြ်န္ေတာ္
ေဒၚပုမဆိုင္သို ့ထြက္လာခဲ ့တယ္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ ့ဆိုက္ကားေပၚတြင္တရႈပ္ရႈပ္ငိုလို ့ေပါ ့..
ေဒၚပုမဆိုဆိုတာကြ်န္ေတာ္တို ့ရဲ ့ေက်ာင္းေရွ ့ကမုန္ပဲသေရစာ၊စာအုပ္ ၊ေဘာ္ပင္မ်ားေရာင္းတဲ ့
သူတေယာက္ပါ၊မနက္ခင္း  ေန ့လည္ခင္းႏွင္ ့ညေနခင္းတို ့တြင္ေက်ာင္းသာ၊ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင္ ့
အျမဲစီကားရႈပ္ေထြးလ်က္ရွိပါတယ္၊ကြ်န္ေတာ္လည္းသူအလုပ္ရႈပ္ေနတုန္းပိုက္ဆံမေပးပဲခပ္တည္
တည္မုန့္သုံးထုပ္ကိုယူလာခဲ ့တယ္...ကြ်န္ေတာ္အတြက္ျပႆနာစတက္တာကေတာ ့အေမက
ေက်ာင္စာေတြစစ္ဖို ့အတြက္လြယ္အိပ္ထုတ္ရင္သိသြားတာပါ.ကြ်န္ေတာ္ရတဲ ့မုန္ဖိုးနဲ ့ဒီလိုမုန္ ့မ်ိဳး
ကို၀ယ္ဖို ့မျဖစ္နိင္ဘူးေလ........ဒိလိုနဲ ့တျဖည္းျဖည္းေဒၚပုမဆိုင္နားေရာက္လာေလ ကြ်န္ေတာ္
ရွက္လာေလေပါ ့ ...ဆိုင္ေရွ ့အေရာက္အေမကမုန္ ့သံုး ထုပ္ဖိုးပိုက္ဆံေပးျပီကြ်န္ေတာ္ပခံုးကိုကိုင္
ျပီအသာအယာတြန္းထုတ္လုပ္တယ္..ကြ်န္ေတာ္တေရြ ့ေရြ ့သြားရင္အေမ ့ကိုလွည္ ့ႀကည္ ့လိုက္
ေတာ ့  အေမ ့ရဲ ့အားေပေနတဲ ့အျပံဳးကိုကြ်န္ေတာ္ထူဆန္းစြာေတြ ့လိုက္တယ္......
ကြ်န္ေတာ္ဆိုင္ေရွ ့မွာစိုးရႊံ ့စြာႀကည္ ့ေနမိတယ္.ဒီအခ်ိန္မွာပဲေဒၚပုမက....
" ဟဲ ့  ေကာင္ေလ ဘာယူမလို ့ ငါ ့ကိုေႀကာင္ႀကည္ ့ေနတာလဲ"
"ကြ်န္ေတာ္ဘာမွမလိုခ်င္ပါဘူး  ပိုက္ဆံလာေပးတာပါ"
" ဟဲ ့  ဘာပိုက္ဆံလဲ"
"ဟို.......
"ဟို.....
ကြ်န္ေတာ္ညေနကေဒၚႀကီမသိေအာင္ယူသြားတဲ ့မုန္ ့သံုးထုပ္ဖိုပါ  အဲဒီပိုက္ဆံေပးရင္နဲ ့
ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ပန္ခ်င္လို ့ပါ ...ကြ်န္ေတာ္ကို ခြင္ ့လြတ္ပါ   ..
ေနာက္မလုပ္ေတာ ့ပါဘူး "
ပထမေတာ ့ေဒၚပုမေႀကာင္သြားသည္ ၊ေနာက္ျပီမွ
"ရပါတယ္ ေကာင္ေလရယ္  ေနာက္မလုပ္ရင္ျပီတာပဲ ဒီလိုလာေတာင္ပန္တာပဲ အန္တီေက်နပ္ပါ
တယ္.....
ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲအလိုလိုေပါ ့ပါျပီး  ေပ်ာၤရႊင္သြားတယ္..ဒီလိုနဲ ့ေဒၚပုမကိုပိုက္ဆံေပးျပီထြက္လာ
ခဲ ့တယ္...ဲ ့ျပံဳးရႊင္ေနတဲ ့ အေမရ ဲ ့ရင္ခြင္ထဲကိုကြ်န္ေတာ္ေျပး၀င္ျပီ ငိုေနမိတယ္ ဒီတခါငိုတာက
ေတာ ့ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္လို ့ပါ ...အေမနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ရ ဲ ့အိမ္ျပန္ခရီဟာအလာတုန္းကနဲ ့မတူပဲ
ေပါ ့ပါးလြပ္လပ္ေနတယ္  ...ကြ်န္ေတာ္စိတ္ထဲမွာအေမကို တိုးတိုးေလး ကတိေပးေနမိတယ္..
 "ကြ်န္ေတာ္သွ်င္ေနမင္း  ေနာက္မခိုးေတာ ့ပါဘူး  အေမ"
့                                           

No comments:

Post a Comment

ဘယ္သူမဆို ေ၀ဖန္သြားလို ့ရပါတယ္
အျပဳသေဘာနဲ ့ေပါ ့
အားလံုးေပ်ာ္ရြင္က်ပါေစ.....