twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

ဤဘေလာက္သည္ကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္ေသာစာစုမ်ားႏွင္ ့ကြ်န္ေတာ္ခံစားခ်က္အေရးအသားေလးမ်ားစုစည္းထာျခင္းျဖစ္သည္။လာလည္သူ၊မလာတဲ ့သူွမွန္သမွ်ေအးခ်မ္းႀကပါေစ.......

Thursday, June 16, 2011

“ေကာင္မေလးသိေစလို”

ေကာင္မေလးေရ....
တကယ္ပဲေ၀းခဲ ့ျကျပိဆိုတဲ ့အသိကို.......
ဦးေနွာက္ကလက္ခံခဲ ့ေပမယ္ ့......
နွလံုးသားကအျပင္းအထန္ျငင္းဆန္ေနခဲ ့တယ္.....
ေကာင္မေလးေရ......
အခ်စ္ဆိုတဲ ့အရာက......
ရယူပိုင္ဆိုင္လိုမွုတခုတည္းရွိလာမွာမဟုတ္တာပဲေနာ္......
ေတြးတတ္ရင္ေပးဆပ္ျခင္းဟာလည္း......
အခ်စ္လို ့ပဲကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္.....
ေကာင္မေလးေရ..........
ျမင္နိိုင္မယ္ဆိုရင္ကြ်န္ေတာ္ရင္ဘက္တခုလံုး......
အရံွုးေတြနွင္ ့ဗလာဟင္းလင္း.....
ေကာင္မေလးသြားမဲ ့လမ္းေပၚမွာခင္းက်င္းထားတာ....
ေကာင္မေလးေတြ ့မွာပါ......
ေကာင္မေလးေရ...........ကြ်န္ေတာ္ဘ၀ထဲမွာမင္းမရွိတဲ ့ ေနာက္ပိုင္း အနာဂတ္ေတြ...
မွုန္၀ါးသြားခဲ ့တယ္ရွိပါေစေတာ့...ေကာင္မေလးရယ္ အရာရာဟာအံ၀င္ဂြင္က်မဟုတ္ေပမယ္ ့ အခုေတာ ့ကြ်န္ေတာ္ေနသားက်ခဲ ့ပါျပီ။

       (   ko thit )

No comments:

Post a Comment

ဘယ္သူမဆို ေ၀ဖန္သြားလို ့ရပါတယ္
အျပဳသေဘာနဲ ့ေပါ ့
အားလံုးေပ်ာ္ရြင္က်ပါေစ.....