twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

ဤဘေလာက္သည္ကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္ေသာစာစုမ်ားႏွင္ ့ကြ်န္ေတာ္ခံစားခ်က္အေရးအသားေလးမ်ားစုစည္းထာျခင္းျဖစ္သည္။လာလည္သူ၊မလာတဲ ့သူွမွန္သမွ်ေအးခ်မ္းႀကပါေစ.......

Saturday, June 18, 2011

အဂၤလိပ္စာအတြက္အသံထြက္..

ကြ်န္ေတာ္တို ့တခါတရံႀကံဳဘူးႀကမယ္ထင္ပါတယ္အဂၤလိပ္လိုဖက္ျပီး
ဘယ္လိုအသံထြက္ရမွန္းမသိတဲ ့အခ်ိန္ေပါ ့၊ဒီအတြက္ကြ်န္ေတာ္တို ့
ဘယ္လိုအသံထြက္လည္းဆိုတာကိုsoftweres မ်ားနဲ ့လုပ္ေဆာင္
လို ့ရပါတယ္.ဒါေပမယ္ကြ်န္ေတာ္တို ့၇ဲ ့စက္ေတြကိုsoftwere ေတြက
ေလးလံေစပါတယ္.ကြ်န္ေတာ္တို ့ရဲ ့ကြန္ျပဴတာထဲမွာတင္အဂၤလိပ္
စကားစုအခ်ိဳ ့ကိုအသံထြက္ခိုင္လို ့ရပါတယ္.ပထမဦဆံုးကြ်န္ေတာ္
တို ့ရဲ ့control panel ကိုအရင္ click လုပ္လိုက္ပါ ျပီးေနာက္
classic view ကိုႏွိပ္ျပီprograms ေတြရဲ ့ေအာက္ေျခနားေလာက္
တြင္speech recognition ဆိုတဲ ့ programs ကိုႏိွပ္ျပီ လက္၀ဲ
ဖက္နားကtext to speech ဆိုတာကိုႏွိပ္လိုက္ရင္ကြ်န္ေတာ္တို ့
လိုခ်င္တဲ ့အဂၤလိပ္အသံထြက္သိခ်င္တဲ ့ေနရာေရာက္ပါျပီ..

အလယ္ေနရာနားေလာက္မွာေတြပါလိမ္ ့မယ္..use the following text to previcew the voice ဆိုတဲ ့စာသားေလး
ရဲ ့ေအာက္ကအကြက္ေလးထဲကစာသားမ်ားကိုဖ်က္ျပီ မိမိသိခ်င္
တဲ ့အဂၤလိပ္စာသားမ်ားေရးျပီလ်င္preview voice ဆိုတာႏွိပ္
လိုက္လ်င္အဂၤလိပ္လိုအသံထြက္ေပးပါတယ္ခင္ဗ်ာ...
သူမ်ားေတြနည္းပညာအေႀကာင္းေတြေရးတာကိုအားက်လို ့ေရး
ႀကည္ ့တာပါ..စာမတက္ပဲဘေလာက္လုပ္ထားတာပါ...
မရွင္းတဲ ့သူေတြအတြက္ဗီဒီယိုေလးပါတင္ေပးထားပါတယ္..

No comments:

Post a Comment

ဘယ္သူမဆို ေ၀ဖန္သြားလို ့ရပါတယ္
အျပဳသေဘာနဲ ့ေပါ ့
အားလံုးေပ်ာ္ရြင္က်ပါေစ.....