twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

ဤဘေလာက္သည္ကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္ေသာစာစုမ်ားႏွင္ ့ကြ်န္ေတာ္ခံစားခ်က္အေရးအသားေလးမ်ားစုစည္းထာျခင္းျဖစ္သည္။လာလည္သူ၊မလာတဲ ့သူွမွန္သမွ်ေအးခ်မ္းႀကပါေစ.......

Saturday, June 11, 2011

ထို ့ေႀကာင္ ့ေယာက္်ားဟုေခၚသည္...

ဒီမေတာ္တဆျဖစ္လာတဲ ့ေရာဂါေပၚမွာကြ်န္ေတာ္တရက္မွစိတ္ဓာတ္မက်ပါဘူး..ဒီအဟန္ ့အတားေတြကိုလက္ေတြ ့မပါ
မပါပဲစိတ္ကူးယဥ္လို ့မရပါဘူး ..ဒီလိုမွမဟုတ္ရင္ေတာ ့လမ္းေတာင္ေလ်ာက္နိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး..
ဒီေယာက္်ားကိုႀကည္ ့ပါ ..ဒီအဟန္ ့အတားေတြကိုအရႈံးမေပးဖို ့ဘယ္သူကမွေျပာမျပခဲ ့ပါဘူး....
ကြ်န္ေတာ္တို ့ဧ။္လက္ကဲ ့သို ့သူေျခေထာက္ဟာတန္ဆာပလာမ်ားကိုေ
ကာင္းစြာအသံုးျပဳနိင္ပ္တယ္...
သူ ့ေျခေထာက္နဲ ့အရာ၀တၱဳေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုလု
ပ္နိင္ပါတယ္....
သင္သာဒီေနရာမွာ...
အထင္ႀကီးစြာျဖင္ ့ကြ်န္ေတာ္တို ့အားလံုးသူစိတ္ဓာတ္မ်ိဳးေမြးယူ
ရပါလိမ္ ့မယ္...
(သတင္းတခုဘာသာျပန္ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္)
ဒီေနရာမွာကြ်န္ေတာ္အယူအဆေလးတင္ျပခ်င္ပါတယ္.ကြ်န္ေတာ္တို ့လူသားေတြဟာဖန္ဆင္းရွင္ေတြပါ..
ဘာေႀကာင္ ့လည္းဆိုေတာ ့ေရွ  ့လူသားေတြစိတ္ကူးယဥ္ခဲ ့တာေတြကိုယေန ့လူသားေတြကလက္ေတြအေကာင္အထည္
ေဖာ္ခဲ ့လို ့ပါ...ကြ်န္ေတာ္တို ့ေကာင္ကင္ပ်ံဖို ့အတြက္အနွစ္ေလးငါးဆယ္တရားထိုင္ေနဖို ့မလိုေတာ ့ပါဘူး
ေလထီးေတြနဲ ့ေကာင္းကင္ပ်ံသန္နိင္ပါတယ္.ကြ်န္ေတာ္တို ့ေတြတေနရာကတေနရာသြားလာဖို ့အတြက္ေလယာဥ္ေတြ
ကားေတြကိုဘယ္နတ္ ဘုရား ကမွဖန္တီးမေပးခဲ ့ပါဘူး..လူသားေတြကိုယ္တိုင္ဖန္တီးခဲ ့တာပါ..
ဒါေႀကာင္ ့လူသားသာလ်င္ဖန္တီးရွင္၊တန္ခိုးရွင္ျဖစ္ပါတယ္....
ကြ်န္ေတာ္အယူအဆဟာတဦးတေယာက္၊အဖဲြ ့အစည္းတခုအတြက္ေတာ ့မွန္ခ်င္မွမွန္ပါလိမ္ ့မယ္...
(မွတ္ခ်က္...ကြန္ျမဴနစ္၀ါဒကိုအသက္သြင္းေနခ်င္းမဟုတ္ပါ)

               ေလးစားလ်က္
 

1 comment:

  1. ေကာင္းပါတယ္ အားမေလွ်ာ့စတမး္ေပါ့

    ReplyDelete

ဘယ္သူမဆို ေ၀ဖန္သြားလို ့ရပါတယ္
အျပဳသေဘာနဲ ့ေပါ ့
အားလံုးေပ်ာ္ရြင္က်ပါေစ.....